fredag 14. januar 2011

You´re amazing just the way you are..

Syns denne har et fint budskap,man skal føle seg spesiell uansett,og man skal gjøre sine forandringer i livet for at man selv skal få det bedre,og ikke alle andre,det er noe av det viktigste jeg kan gi videre fra det jeg driver av med nå. Jeg har alltid vært litt stor,men jeg har skjerpa meg nå mest for helsa,er man fornøyd med seg selv og man er frisk og rask så bør ikke vekta ha noe å si med hva slags person du er. Vi har alle vårt,kanskje noen mer enn andre,la oss heller hjelpe hverandre i stedet for å være fordømmende :)


1 kommentar:

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))