tirsdag 11. januar 2011

Selvskryt :D

Nå,mine damer og herrer,skal dere høre her! Det er på tide med mer selvskryt!

Første skryt var jo at jeg har klart å gå ned 12,5 kg siden oktober!(Klapp på skuldra)

En ting som jeg fikk vite da var at jeg hadde fått diabetes type 2,det vil si at jeg fortsatt har insulin i kroppen til å bekjempe sukker,men jeg har for lite,så fikk jeg vite at jeg hadde for høyt kolestrol og for høyt blodtrykk,så det var ingen annen vei enn å ta tabletter(for diabetesen),og å legge om alt av matinntak og mosjon,og det har jeg jo klart helt strålende!





Det er her del to av selvskryten starter: 

Gjett hva jeg ikke lenger har? DIABETES 2! Hahahaha! Jeg har heller ikke høyt blodtrykk,og kolestrolet,som da bruker litt lenger tid,er på god vei nedover! Jeg har rett og slett i grunn reddet mitt eget liv på 2,5 mnd! Hahahahahaaaaaa! (Jeg er fornøyd,can you tell??) (Ti klapp på skuldra,om ikke til og med hundre!)

8 kommentarer:

  1. Tusen klapp på skuldra til deg!!! Jeg er rett og slett inponert!!!

    SvarSlett
  2. Haha,jeg tar lett i mot tusen og,takk og takk :D Mye anonyme mennesker som kommenterer,er man redd for å vise at man er snill? :D

    SvarSlett
  3. Jeg kan gjerne si hvem jeg er jeg, Kristin ;O) he he...mere morro å være anonym, da blir man såå nysgjerrig, he he...
    Tonje Andersen - here i am ;O))

    SvarSlett
  4. Kanon, du er maskin Kristin min :)
    Love Stine JM

    SvarSlett
  5. haha,Tonje,ja,du har det nå morro da ;)

    SvarSlett
  6. KLAPP KLAPP på din skulder, ja, på begge for den del!! Er sååå stolt av deg for det du har gjort for deg selv. Klemmer!!

    SvarSlett
  7. Hihi,jeg klapper meg selv litt daglig nå! Takk og takk :D

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))