lørdag 8. januar 2011

Out shoppin´!


Jeg har ikke handla meg nye klær på mange,mange mnd,så nå da jeg fikk feriepengene fra Værket(alle får de i januar),så var det på tide å oppdatere litt! Men i motsetning til før så var planen nå å kjøpe klær som kunne kombineres,syns jeg fikk til det ganske bra,er kjempefornøyd med dagen,jeg og Værket-damene mine,Kari og Therese kosa oss storveis,ikke ble vi leie,og ikke sure!;)
Obama var i Hønefoss en tur!


På Barista kan du hjelpe innehaveren med å kjøpe seg Ferrari!:D


Lørdag er det lov med litt sukker,så jeg unna meg en kaffemokka! Rimelig godt..


...og kunsten..


...var veldig fin :)










Dagens fangst!


Skjorte fra HM,cardigan fra Floyd,kjolegenser fra HM.




Cardigan fra Vero Moda,genser fra Kappahl,kjole fra HM.


Bukse fra HM,kjoletopp fra HM.




Og så har jeg kjøpt meg tre tightser,en blå,grå og svart. Tights er så digg å ha på,så deilig å ha noen å velge mellom,men er gla jeg fant dongeribukse og,har ikke gått med annet enn tights på to år,men nå som jeg har gått ned så mye,syns jeg det var på tide! Er ikke egentlig en klesblogg dette,så jeg har ikke planer om å ta på meg noen av klæra og posere..hehe..kanskje buksa,jeg kan faktisk vise stussen i den,det har jeg ikke gjort på noen år(hoho) ;) Vi får se!

Ha en strålende lørdag! Jeg får besøk av artige Lisa(igjen),det blir kos :)

6 kommentarer:

  1. Hei sveis frk sunn og frisk!!! Misunner ditt tålamod med dietten, kanon!! Råflotte kupp, morn for noen kjoler! Toget går te Nittedal gumman, sees snart da i herlig dongri! Smaskens ;) Stine

    SvarSlett
  2. Hei sveis :D Takk ja! Da skal jeg ta toget til Nittedal snart,i dongeri!! I promise :)

    SvarSlett
  3. Såå fine kupp ;O)) Du er råflink ;O) Elsker å lese bloggen din, leser den hver dag ;O) Har blogg selv, men har ikke tid til å blogge for tiden :(
    Keep Up the good work Kristin ;O)))

    SvarSlett
  4. Hei hei,anonym! Nå blir jeg jo nysgjerrig på hvem du er som sier slike hyggelige saker :) Men takk for skryt,det liker jeg særdeles godt! Hurra! :)

    SvarSlett
  5. Du lurer på hvem jeg er ja, he he...du veit hvem jeg er også...ho ho ho!!!

    SvarSlett
  6. Hmm..jaja,da får jeg vel håpe at jeg en vakker dag finner ut av det da.....;D

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))