søndag 16. januar 2011

Sunday..


Sitter i sofaen,fornøyd etter god gåtur i mine nye rosa joggesko og superundertøy,det er alltid godt å gå,men jeg må si at å komme hjem og vrenge av seg det svette,og ta seg en dusj,og er helt strålende! Så nå sitter jeg her med piggsveis og olivenolje i trynet,ser søpletv,blogger og storkoser meg!

Min nye phone! Nokia x3-02! Den er egentlig petrol blue,men jeg fikk ikke til å ta et ordentlig bilde så fargen syns ordentlig! Men det er så mye arti på den,kan laste ned alt mulig,og det er både touchscreen og taster,den er rett og slett skikkelig allright!


Bittesmå babyjakker <3


Dagens første middagstips :God mat! Pai med kylling,svinekjøtt,brokkoli,blomkål,gulrot,egg og ost på toppen! Juksa litt og lagde den med fin deig,men det var jo fredag,så litt lov ;)


Fikk julegave i dag av fine Therese fra Værket! Så om noen lurer på noe,så spør meg så skal jeg konsultere min Mystery 8-ball.. 

Dagens andre middagstips : Laks,blomkål,brokkoli,fullkornsspagetti,ost og litt kesam! Tips: Steik laksen og grønnsakene i ei panne først,så legger du det sammen i en ildfast form,legg på ost og sett det i ovnen til osten har smelta :) NAM!


Og så vil jeg si,man BLIR mer lykkelig av å re opp senga,den som sier nei,er bare lat og gidder ikke! 


Edit: Nå tok jeg oppvaska og,DET gjør deg lykkeligere DET OG ;)

2 kommentarer:

  1. Oioi, fortsett med oppskrifter :) vi har alle noen mål vi vil nå, så dette skal jeg prøve ut :)

    SvarSlett
  2. Yess,da fortsetter jeg med det! Weird egentlig,at jeg driver med sunne mattips,haha,men jeg likere :)

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))