søndag 23. januar 2011

Hygge og hårkur og hjemmelaga earcuffs!

Var på Pigen i går med Ingrid,Ine,Silje og Nina,her er det jeg og Ingrid som smiler så søtt ;) Etterpå var vi på kino og så Varg Veum,må si at jeg likte den :) Prøvde meg på å gå med kilehæler for første gang i går,jeg liker det jo,de er fine..men..det er uvant å bli så "høy",det vil si over 1,70 ;) Dessuten var de for små fant jeg ut,så jeg måtte ta av den ene skoen på kinoen,og så strakk jeg meg under foten,så jeg må nok ha dem i en str større!
Mye arti på veggene der,disse likte jeg godt :)
Nå tar jeg hårkur,pakka inn håret i en plastpose og med et pannebånd over,men syns egentlig det ser ganske kult ut,kanskje man skal begynne å gå med sånn turban-lignende greier til vanlig? Why not? :)
Har sett på nettet sånne earcuffs,syns mange av de er veldig fine,men de jeg liker best er så klart enten lagd bare en av,eller de er svindyre,men gøy som jeg syns sånne hobbyting er så prøvde jeg å lage en selv,syns ikke den ble så dum :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))