onsdag 30. mai 2012

Sinna much?

Noen dager er jeg bare så rasende på alt og ingenting at jeg får lyst til å løpe rundt i skogen og hyle! Eller bli stengt inne på sånn isolat med sånne myke vegger så det bare er å slå løs!
Eller kjøpe meg en sånn boksebag,som ei jeg gikk på folkehøyskole med hadde på rommet sitt,hu tror jeg fikk ut mye usunt sinne i løpet av året for å si det slik!

Men i dag gikk jeg tur med ei venninne som var like rasende,og så lo vi litt av oss selv da vettu!

                                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))