søndag 27. mai 2012

Noen ganger..

..blir man bare så lei av å være inni seg selv,lei av å ikke kunne være spontan,lei av humør som er som en jojo,lei av at jeg ikke er tynn,at jeg alltid sammenligner meg med andre,at jeg etter å ha hatt en kjempehyggelig kveld som i dag,med sol,bra mennesker,grilling,en god øl med lime og masse tull og tøys,og så kommer jeg hjem og så blir jeg på en måte ensom,og trist! Kanskje fordi at jeg ikke så ofte får til å ha det sånn bra.. Men jeg slapper jo aldri av da,det med å ikke føle seg bra nok dukker for ofte opp.. Lurer på om tablettene ikke oppfører seg som de skal..Si fra om de finner på en måte for å flytte hjernen min over i en annen kropp da,en donorkropp..


Er det nå jeg er fjortiss og sier FML,og at å skrive blogginnlegg når man er nede resulterer i noe svært negativt?
Jah..det stemmer..Akkurat nå syns jeg hele livet mitt har sugd og fortsatt suger..


Men..jeg liker endelig denne sola og varmen,og kanskje våkner jeg opp i morra,og så er alt bedre <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))