søndag 6. mai 2012

Her er de da..

...de etterspurte bildene.. Så kleint å ta disse bildene,men jeg trodde det så mye verre ut,så det går greit! Nå ser jeg hvor godt bingovingene har begynt og syns etterhvert,men de skal visst trekke seg sammen litt,tar bare litt tid!


Profilen plager meg virkelig mest, jeg prøver å se det for meg med tjue kg til,men det får jeg ikke til,rart altså. Da var jeg skikkelig tjukkebolle!
Vet ikke når jeg skal komme med neste bilde,men det må jo bli om noen kilo,vi får se!




                                                                     
                                                                                     +


                                                   
                                                                                 


                                                                        =




Her er noen pluss-tjue-bilder sånn til sammenligning :





4 kommentarer:

  1. Så flink du var nå:) - L -

    SvarSlett
  2. Tøfft av dæ, Trixie :-) Æ suns du e kjæmpeflenk, virkelig inspirerende å sjå ka du klare altså :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Koffer itj bærre flæsk ut alt,det ska nå bort læll ;) Du får fortsett å følg med!

      Slett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))