mandag 21. mai 2012

Fordelen..



..med å gå ned sakte i vekt er at man har bedre tid til å slutte å føle seg like tjukk som da man startet. Det er det jo mange som sliter med,man har gått ned mye,men hue henger ikke med. Sånn er det for meg og,jeg skjønner jo at jeg har gått ned,men fortsatt har jeg dager hvor det ikke kjennes ut som om jeg har gått ned noe. Tjukkdag som jeg kaller det,ingen slipper unna det da,men jeg tror det er vanskeligere for en som er vant med å være tjukk å bli kvitt den følelsen på generell basis.
Jeg ser meg mye i speilet,rett og slette for å bli vant med det jeg ser og for å skjønne at jeg faktisk er mindre! Blir bra dette tror jeg!








2 kommentarer:

  1. Så flink du er, Kristin!!! :) Jeg har gått ned 10 kg siden nyttår, sakte men sikkert....på lavkarbo :) Er det det du driver med også eller???
    Klem klem ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lavkarbo og lavkarbo,kanskje lavkarbo light? Sjekker på pakka og velger det med minst karboinnhold og mest protein! Og så går jeg fem km minst fem ganger i uka! Funker som pokker!

      Slett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))