lørdag 5. mai 2012

Jeg har aldri hatt behov..

..for å være høyere,jeg liker ikke å rage over andre,men hadde jeg hatt et ønske om det,så hadde jeg faktisk villet hatt disse..Nesten jeg skammer meg over det,for dere husker jo når disse hadde sin storhetstid.. Men de er anderledes nå,de kan kombineres med mer vanlige klær,man må ikke være ekstrem. Kommer aldri til å kjøpe dem,men jeg syns de er "awesome"!




Dette er en av Fam Irvoll-versjonene! Cool!







                                                                      God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))