fredag 11. mai 2012

Da har jeg nådd....

...mitt første mål nemlig - 20 kg :D Men sånn egentlig..så har jeg gått ned 26 kg..siden jeg først gikk ned 16,så la på meg 6 kg igjen,så har jeg etter det gått ned 10 kg igjen etter det igjen,skulle bare ønske at alt var 26 kg nedover,men..dit kommer jeg og det tar ikke lang tid! Regnestykket blir da altså som følger : 114 -16 + 6 - 10 = 94! Fant akkurat ut at jeg veide 90 kg allerede da jeg var 17,det var et sjokk.. Så når jeg går ned 5 kg til som er neste mål så veier jeg under 90 kg for første gang på over 11 år..Da kommer jeg nok til å gråte en skvett,det kommer til å bli et stort øyeblikk! Så til sammen så har jeg gått ned :




+




                                                                                    +


                                              Mye smør da...





   




                                                               

4 kommentarer:

  1. du ser veldig bra ut!! ser at du har gått ned masse!!!! :) gratulerer så mye!!!! nyt det!!

    SvarSlett
  2. Å fytte fytte fytte rakker'n, du e FLENK ailtså, frøken Flått! Tar av mæ hatten og bøye mæ i støvet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoho! Herre e bærre starten,Nina! Hurra! Takk og takk!

      Slett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))