tirsdag 24. april 2012

Jaja..

..så har jeg gått på en liten stress-smell! Hender jeg gjør det når ting blir for mye,da er det som om kroppen dør litt,mister all energi i kroppen! Det kommer sånn plutselig,kan på forhånd kjenne visse hint,det kan begynne i beina,bare å gå opp småbakker er dødsslitsomt,og så kommer det plutselig for fullt en dag. Jeg blir så lei av at det alltid er noe som dukker opp. Men jeg klarer allikevel å komme meg ut hver dag for å trene,og det er da bra!
Gått opp en kilo da,gitt litt faen,på en måte,i de siste. Kankje kost meg litt for mye,men jeg er back on track nå. Så lenge smellene ikke varer lenger enn noen dager,så bekymrer jeg meg ikke for det!
Mange tror kanskje at jeg har en vanlig jobb,men jeg bedriver faktisk arbeidstrening. Jeg stresser så mye angående å ikke være bra nok på jobb,at jeg til slutt blir helt utslitt,men jeg jobber jo som de andre,bare at dette er gjennom Nav,og jeg jobber ikke like mye. Nå prøvde jeg meg på fire dager og fire timer,men bare det har tatt litt knekken på meg. Jeg rekker ikke å ta meg igjen,så nå blir det tre dager i uka,fem timer,så får vi se om det blir bedre,om jeg til slutt er oppe i 7,5 time tre dager,så er jeg jo oppe i 60%,og da begynner man å bli fornøyd! Jeg er litt avhengig av de dagene i mellom som bare er helt tomme! Pådratt meg stresshuepine og,den kan ta knekken på alle og enhver for å si det sånn!


Jaja,det var dagens oppdatering! (Skikkelig positiv en og ;))


Noen som har tips om hvordan bli kvitt sånn huepine,kom med det!





5 kommentarer:

  1. Æsj, spenningshodepiner er de verste! (Kanskje med unntak av migrene, for de som lider av det..) Smertestillende hjelper aldri på meg når jeg får sånne. Siden spenningshodepine er muskulært, er det beste å gjøre, etter min erfaring, som følger:
    1. Linnex-stift (fås bl.a. på helsekost); smør inn nakke og rygg og la den gjøre jobben sin.
    2. Gå turer.
    3. Strekk ut nakke/rygg og gjør øvelser som disse:
    http://www.klikk.no/helse/sykdom/article707042.ece
    4. Massasje! En 30-60 minutters god massasje kan gjøre underverker, selv om man gjerne ikke kjenner noe ordentlig til det før dagen derpå.
    5. Naprapat, om du ikke klarer å bli kvitt problemene på egen hånd.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg masserte meg selv gjennom en hel film,og vips,det er nesten helt borte! Ære være egenmassasje! Skal sjekke ut de øvelsene allikevel,så er jeg forberedt til neste gang jeg kjenner det komme! Yess,og takk :)

      Slett
  2. Du er så flink, Kristin. Stå på, stolt av deg. Vær stolt av deg selv også, du er fantastisk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg blir så gla av sånn fin tilbakemelding! Takk takk takk og takk en gang til :D Og når det er sagt så er du absolutt ikke så verst sjæl!

      Slett
  3. Hei Kristin :-) Æ snuse litt på bloggen din, og æ har hørd (men itj prøvd ut sjøl) et tips mot haupin, og det e å sætt fotan i glovarmt fotbad! Ferr da trækkes blodet bort fra hauvve og ned t fotan. Så fylle du på me varmvatn ættikvart :-) Men be ware of brannsår :-P keep it up! Æ ska lesa meir av bloggen din, tjohei :-D

    KlemZi memzi fra NinaKne :-D

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))