fredag 27. april 2012

I dag har jeg..

..slengt komplimenter både hit og dit,det gjør jeg forresten hver dag,men litt ekstra i dag,vet ikke hvorfor,kanskje fordi jeg var litt sjuk selv,så da ville jeg at i hvertfall andre skulle føle seg bra?
Det er flere som kommer innom jobben min,som man så fort merker at ikke har så god selvtillit,man merker det når de skal prøve klær,og de syns de har for store romper,mager og lår! Mens jeg syns de er så fine,og skulle ønske de kunne se det selv! Men jeg vet jo jeg,hvor vanskelig det er og se det selv,sånn må jobbes med.. Jeg merker at jeg selv tror jeg er større enn jeg er,jeg er tjue kg mer i hue,men når jeg i dag,i min nye dongeribukse fikk en kommentar om at jeg hadde så tynne,muskuløse lår,da døde jeg nesten..Tynne muskuløse lår..Det var første gang! (for dere som ikke har fått det med dere,jeg har ikke kommet inn i dongeribukser på endel år. Men på jobben har de sånne i stretch,som jeg heller ikke hadde kommet inn i før,men NÅ vet dere..Kjempetøffe,i dag endte jeg opp med en lignende,bare i grå,trives svært godt i vanlige bukser og jeg får mye positiv oppmerksomhet:))


Ellers vil jeg takke alle som leser bloggen min,kommer med hyggelige tilbakemeldinger,og som generelt er snille og gode mot meg! Takk! <3









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))