mandag 2. april 2012

Hva Therese gjorde...

...meg oppmerksom på her om dagen :


(Scenarioet var som følger : Jeg så ei som var ganske stor som hadde kjæreste,så sier jeg"Hvorfor kan ikke jeg få en og når hu har?",hvor Therese da sier,"Men Kristin,det er jo ikke str det kommer ann på når gjelder deg,det er andre ting du sliter med.." Og da kom jeg på at..ja..det stemmer jo det..det var sånn det var ja.. )


Gamle tanker har en tendens til å bli hengende igjen,og alltid har jeg tenkt at jeg ikke har fått kjæreste mye fordi jeg har vært for feit.men..så viser det seg at det er jeg som er for redd og ikke slipper noen inn,folk som er mye større enn meg får seg jo kjærester i hytt og pine,tenke seg til,at det er det som er mesteparten av grunnen! Ikke at det gjør det noe lettere da! ;)


Månedens åpenbaring! Lurer på hva neste måned har å by på!


Hihihihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))