torsdag 26. april 2012

Det er rart..

..hvordan ting forandrer seg fra dag til dag og hvor lite som skal til for at ting blir bedre!
Bare ved å gå tilbake på dager,og legge til timer føler jeg meg allerede mye bedre. Tirsdag var fæl,men jeg var hjemme og slappa av,og på onsdag hadde jeg en strålende,energifyllt dag. Og så må jeg innrømme at jeg har økt dosen på en av medisinene,nivået skal ligge mellom 10 og 50,men om man går på p-piller så kan effekten halveres,så jeg ligger på en 5-6.. Blir ikke lei meg jeg altså,for å øke. Jo mer jeg får,jo bedre blir jeg jo! Og når jeg jobber med meg selv samtidig,så kanskje en dag klarer meg uten noen form for medisiner! Det hadde vel vært fint!


Og så er er jeg så back on track med spising og trening,så nå blir vel dette bra igjen!


Gleder meg til jeg kan si til dere at jeg har nådd -20 kg-målet.
Skal veie meg i morra,så får vi se,langt unna er jeg jo ikke <3






                                   




                                   
                                                                                      
                                          


                               Dagens middag,en god salat og et glass Pepsi max,ganske godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))