onsdag 4. april 2012

Kaoskontroll..

En gang i tiden (og kanskje fortsatt) ønsket jeg å bli forfatter..Stadig vekk dukket det opp finurlige setninger i hodet mitt som jeg enten skrev ned(de færreste) eller glemte(de fleste..) Jeg hadde historier uten slutt,historier som ble for korte og sammentrykte,gode historier,men alltid litt uferdige og fort unnagjort.. Kaoset i mitt hodet gjorde nemlig så jeg aldri klarte å koble setningene og historiene ordentlig sammen. Ønsket var der alltid,men det var bare ikke plass.. Så ser man andre som får det til,og jeg tenker at kanskje en gang i tiden,kan jeg ta mine setninger og få de i en sammenheng,det hadde vært noe. I mellomtiden syns jeg dere skal lese noens skriverier som til tross for litt kaos,skriver med hele sjelen og gjør sånn at jeg får lyst til å ta alt og skrive det på himmelen. Ja,Eirin,jeg syns faktisk du er så flink.. Jeg håper noen oppdager deg,og gir deg en plass i verden som du fortjener!


http://tenkmetaforisk.blogg.no/


Enjoy <3


                                   

1 kommentar:

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))