onsdag 2. januar 2013

På slaget.

På slaget tolv på nyttårsaften sto jeg ute og så på alle fine rakettene,funderte over om året faktisk kunne bli ganske fint,samtidig som jeg så meg selv gå ut i vannet,og bare flyte bort. Blir egentlig ting verre eller bedre.. Skremmer jeg folk som leser dette? Kanskje gjør jeg det med vilje,litt sånn,jeg har det vondt ennå for faen! For meg er fortsatt det verste at jeg er her i midten,får ikke til noe den ene veien og ikke den andre,dupper i midten.. Nytt år,nye muligheter.. Vi får se da :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))