onsdag 9. januar 2013

Good!

Første matrett på bloggen på år og dag,men skal jeg begynne som før,så må det vises litt på bloggen og! Dette er da kyllingsuppe med vann,melk,buljong,karri,mango,paprika,krossade tomater og kylling da så klart. Skal egentlig være lik mengde melk og vann,man får se ann selv og ta oppi så mye man vil,man ser jo fort om det er nok,men man kan og ha mer melk enn vann og omvendt,smak og behag! Kan også ha fløte i stedet for melk,man kan ha epler i stedet for mango,løk i stedet for paprika! Er en fin base denne suppa,så må man bare bruke kreativiteten. Og hvor mye man skal ha av hver ingrediens det tar jeg på måfå,Natalie sammenligner meg med Jamie Oliver,"litt av det og litt av det"! Jeg anbefaler å ha i kyllingen helt på slutten,ellers blir den så seig! Og gjerne en dæsj rømme på toppen! Mmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))