mandag 21. januar 2013

You got the power!

Hele mitt liv har jeg tvilt på min egen gjennomslagskraft,i stedet for å bli forbanna når noe har skjedd som jeg veit er feil,så har jeg latt meg snakke rundt,bli svak og ende opp med å godta ting,eller å si Unnskyld. Jeg kan tenke tilbake på det nå,og tenke at alle dere som gjorde meg feil,og som jeg allikevel la meg flat for,dere kan faktisk dra til hælvete. Jeg var ikke i stand til det før,og jeg kan ikke direkte gå tilbake,men dere skal vite,at hadde dere kommet akkurat nå,så hadde dere skulle få hørt hva jeg egentlig syns. Har hatt med ei å gjøre det siste året og,som jeg har innsett at ikke egentlig har hjelpa meg,men gjort meg svakere og at jeg har mista enda mer av meg selv. Men nå er a borte,og resten av historien går forhåpentligvis i min favør! Var på Bris i dag,var Indre ro-time,og jeg ba om hjelp til å bli sterkere til å sette ned foten! Teknikken er ganske enkel,men å sitte i situasjonen,visualisere,dét krever fokus. Til og med jeg syns mye av det som blir sagt er ganske spaca,men man må bare være åpen i sinnet,og jeg har lært veldig godt at dette har en hensikt,og det funker. Oppgaven er å gå tilbake til den tidligste episoden hvor man følte at man ble trampa på,og så skal man,som seg selv i dag,gå tilbake til den personen man var da,og unnskylde for at man forlot seg selv. Man skal gi styrke til seg selv. Jeg syns alltid at det er rart å skulle gjøre det,akkurat som om jeg forlot den jeg var med vilje,men øvelsen består i å gjøre om den første,ubehagelige situasjonen til noe styrkende,gi meg selv nå,hva jeg ikke kunne gi meg da. Når man har gjort det,skal man se for seg at man åpner hjertet sitt,så skal man se inn,rydde vekk alt og alle som er der. Og så skal man se for seg at man setter seg selv på en trone,jeg er den viktigste i mitt liv,det er jeg som har makta. I dag gikk vi en litt ny vei enn før,i dag måtte jeg gå ned i kjelleren på hjertet,så måtte jeg rydde ut alt rot. Så skulle jeg se for meg at det var ett fangehull der,og se om det var noen der inne. Jeg fant meg selv der,innestengt.. Innestengt i meg selv.. Men jeg slapp meg selv fri,og nå sitter jeg der,i mitt hjerte,med makt over meg selv! Denne øvelsen må jeg nok gjøre for meg selv en stund,så jeg ikke skal miste makta og stenge meg selv inn igjen. Noen syns nok dette høres veldig rart ut,mens andre kanskje syns det er helt fantastisk. For meg funker det,det er som en åpenbaring hver eneste gang <3 Dagens moral : DU har makta i ditt rike,krev den retten,den er nemlig din! :-) Espen,nok en gang,du er flink!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))