søndag 2. september 2012

Søt som sukker?






En hel del juger på sine profiler..Jeg bestemte at jeg bare skulle være ærlig,må jo være bedre å vite litt hva man kan forvente fra starten av? Valgte og ett veldig ujålete bilde! Rett fram og helt ærlig!

Noen som tror jeg finner noen interesserte? ;)

RunRuby


Om meg selv

Jeg er nok ikke verdens sikreste person,så jeg leter etter en som kan passe på meg litt.Jeg er ikke verdens minst stressa person,så jeg trenger en som kan roe meg ned og si at "det ordner seg skal du se". Jeg er nok ikke den som er mest gla i min egen kropp,så jeg trenger en som kan få meg til å føle meg som verdens fineste uansett.Jeg er kanskje ikke den med den beste selvtilliten,så jeg trenger en som ikke er redd for å si fine ting,for å være god og romantisk,det skal ikke egentlig ikke så mye til for at jeg lar meg begeistre,men jeg trenger også en som kan tåle at noen av mine dager kan være vanskelige.Jeg liker å tro at jeg er ganske morsom(;)),og jeg får høre i ny og ned at jeg har bra utstråling,gir gode vibber,jeg er veldig god på komplimenter,jeg har mye kjærlighet og gi,så om du ikke er kosete,så kan du bare gå til neste profil nu med en gang,følelser har jeg mye av,både gode og dårlige. Uten å skryte,så vet jeg at jeg er godt likt,jeg har mange bekjente,er på hils med de fleste der jeg bor,har ikke akkurat vanskelig for å bli kjent med nye mennesker,og da gjerne gjennom humor,dessuten er mitt triks å late som man kjenner personen fra før,og så kan man finne ut ting om hverandre etterhvert når man allerede er inne i en god,humoristisk tone.Jeg er nok generelt en miks av god sosial sans og vanskeligheter med å godta meg selv,men det gir jo bare kanskje akkurat DEG en utfordring? Når jeg blir trygg på folk nemlig,så tror jeg at jeg kan være en aller tiders kjæreste :D

Drømmepartner

Drømmemannen har glimt i øyet,er trygg på seg selv,gla i handymen,vil jo ha en mannemann,men jeg mener nå at menn og har lov til å være kosete,for jeg trenger en kosete en :) Er godt å ha en som kan passe litt på meg! Trenger en som er litt livlig og morsom,ikke redd for å være sosial,men jeg vil heller ikke ha en som må feste hver eneste helg! Må tåle at jeg er litt rar,men det er bra-rar altså,jeg har nok noen innfall innimellom som folk rister litt på hue av ;) Er du ikke god på å vise følelser,i hvertfall litt,så er nok ikke det noe for meg,hater å måtte gruble meg til hva gutter tenker og syns om meg og andre ting! Kan godt like å diskutere litt,uten å bli altfor sinna når du taper ;)

Jobb og interesser

Gla i å lage ting,er kreativ,liker å være litt handywoman,blitt mer og mer gla i å trene(vil da få påpeke at jeg helt på egenhånd har gått ned over tjue kg!!!),gla i å gå tur,gla i skogen,gla i en fest,en reise,veldig gla i å lese og le!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))