mandag 3. september 2012

Bryr jeg meg...

...om hva andre syns?

Det er klart jeg tenker over hva andre syns,det har jeg gjort hele livet..Ganske slitsomt..
Men jeg tror ikke jeg gidder å bry meg så mye lenger!
Man kan faktisk bare bestemme seg for det,det har jeg gjort opp til flere ganger!
Man kommer til ett punkt hvor man bare må ta ett standpunkt!
Noen syns sikkert denne bloggen og dets innhold er for ærlig,og det er helt greit,for det er så mange som setter pris på den. For en gangs skyld,så skal jeg la det gode seire over det dårlige!

Jeg som så gjerne vil ha kjæreste skremmer nok vekk en hel del med min åpenhet,men kanskje er det noen der ute som tross min bagasje og skjønner at jeg er ganske normal,og vil det samme som alle andre,jeg bruker bare litt lenger tid,og trenger kanskje litt ekstra støtte :)

Jeg går ikke rundt og er lei meg hele tiden altså,man ser det gjerne på meg nå om jeg ikke er helt i det sprudlende slaget ;)

I dag sitter jeg i sofaen,ser film,beundrer mitt hår som blir stadig lengre,og funderer litt melankolsk over livet!



Til neste uke begynner jeg på Kid,altså butikken,i utgangspunktet som et sted hvor jeg kanskje kan få ordentlig jobb senere,men siden vi har fokusert mest på hva som begrenser meg psykisk,så vet vi svært lite om hva som begrenser meg fysisk. Så de neste mnd vil handle om å finne ut det!

For alt jeg vet blir jeg erklært ufør i en eller annen prosent..Det er ett spesielt ord å forholde seg til.
Men det er livets realiteter,og jeg følger bare etter!

Positive till the end! (Prøver!)


2 kommentarer:

  1. Hei Kristin....Syns du er flink du...:-)Gleder meg til en rolig stund hvor jeg kan lese mer på bloggen din. Ha en superfin dag. Liv-Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,du trenger nok litt tid ja,du som ikke har fått vite om bloggen før nå :D Veldig koselig å se deg igjen! :)

      Slett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))