fredag 17. august 2012

Forresten...

...så skal jeg begynne på KID-kurs og,Kurs i depresjonsmestring! Nå tar jeg hele pakka og alt jeg kan få! Må da rekke å bli sånn nogenlunde frisk en gang i ikke altfor lang fremtid! 
Så..
Oppsummering : Bris,psykolog,KID og tabletter! Må jo være en uslåelig kombinasjon!

LEI!



Fint å ha denne bloggen egentlig,en fin hobby,og jeg har alltid vært gla i å skrive. Blir jo som å skrive sin selvbiografi,bare at min skrives her og nå,og folk kan følge meg på veien :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))