mandag 3. september 2012

Poppin some pills!


Hva jeg trøkker i meg daglig! 
(For den som er interessert i detaljene)


                  Morgen                                                  Kveld

Cipralex mot angst og depresjon,20mg pr dag.
Lamictal mot manisk depressivitet,650 mg. Det er i grunn veldig mye,skal ligge på max 400,men på grunn av den lille rakkeren nest sist mot høyre,en slik en p-pille(som jeg faktisk tar av andre grunner enn vanlig,jeg lider nemlig av helt syk pms,og denne tar brodden av det),den kan faktisk halvere virkninga av Lamictalen.Verdiene skal ligge på over 10,jeg tror jeg er oppe på en 20 etter å ha mast meg til det!  Hvorfor ligge på minsteverdien,når man kan ligge på ti-femten over og føle seg enda bedre? Dette er også en eplepsi-medisin,men de tar gjerne doser opp til 50. Koblinger i hjernen vettu,som må stagges!
Sist men ikke minst,så har vi den fantastiske blå pillen,min venn Vallergan!
Takk for at du bysser meg i søvn omtrent akkurat tre timer etter at jeg har tatt deg! Svært praktisk! Du begynte som allergitablett,men jeg er gla du endte opp som sovepille ;)
Blir lei av tabletter,særlig Lamictalen som liksom skal smake noe slags sitrusgreier,jeg brekker meg omtrent hver gang jeg tar de nå,ufyselige greier! Men skiten fungerer!

Det var dagens medisinkurs! 

Hei!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))