tirsdag 3. juli 2012

Litt usikker..

..på hva som skjer,men de siste ukene har jeg ikke trent noe særlig,spist vanlig,ikke ekstremregelmessigspising,og SÅ har jeg gått ned i vekt! Haha! Noe så tullete! Men denne kroppen reagerer vel litt på forandring fra tid til annen og,og det er fint! Nå spiser jeg jo generelt ikke usunt,og i stedet for å ikke spise noe godis i uka,for så i bli desperat i helgene så jeg ender opp med å spise som en gris,så har jeg unna meg litt,så når helga kommer så er ikke suget så stort,og jeg fråtser ikke på samme måte! Og så funker pillene endelig mer,og da slapper jeg mer av,og da blir kroppen gla!

                                          HURRA!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))