tirsdag 17. juli 2012

Gått opp..

..enda litt mer på tablettene,og hver gang får jeg sånne bivirkninger som består av drømme/hallusinasjoner,det vil si at jeg halvt drømmer og halvt er våken!

I natt "drømte" jeg at jeg at noe usynlig prøvde å dra av meg dyna,ala Paranormal activity,og jeg kjempa livredd og tviholdt på dyna,og så plutselig ble det borte og jeg var tilbake i min vanlige seng igjen,sånn holdt det på tre-fire ganger helt til jeg våkna i firetida helt utslitt..Så sovna jeg igjen,men våkna av at noe hoppa ned på senga mi,akkurat som en katt.Dette føler jeg stadig vekk,men denne gangen ble jeg skikkelig redd,og så hørte jeg noe tasse på gulvet,litt som når et dyr går på gulvet og du hører kløra treffe bakken. Jeg trakk dyna over hue,og lå der i skrekk en stund,til jeg turte å reise meg opp og se meg rundt i rommet. Ingenting så klart.. Ikke sovi så godt i natt da kan du si! I følge legen så er det visst ikke helt vanlig å ha det sånn,men det går alltid over etter noen dager..men det blir jo til at jeg lurer på hva som kommer til å skje i natt..

Men det kommer noe godt ut av det til slutt da,heldigvis!

Det var dagens bivirkning historie ;)



I dag hadde jeg forresten besøk av onkelen min,dama hans og søskenbarna mine Mali,Dina og Mikkel,fine folk altså :)


Og så gleder jeg meg til bryggedans på fredag  :)

                  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))