lørdag 7. juli 2012

Før i tiden..

..klarte jeg ikke å leve meg inn i filmer,verken drama eller noe..Og skrekkfilmer som jeg liker så godt,endte jeg opp med og syns var dårlige bare fordi jeg aldri ble redd eller skvatt.Men det har kommet tilbake og det er vel et tegn på at ting går rett vei det og!

I hvertfall når jeg skriker høyt av en film som jeg i utgangspunktet ikke liker grunnet pene Hollywoodmennesker med altfor lite klær,som er dumme og skriker hele tiden..nemlig..The Texas Chainsaw massacre,den versjonen med Jessica Biel..jaja..alle har vi våre lyter..;)

      

Mn..denne fyren blir man jo kanskje litt redd uansett,Hollywood eller ei! Usj!          






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))