tirsdag 10. mai 2011

Spise sunt!

Jeg spiser sunt jeg ,jeg går turer og trener styrke,og jeg har gått ned 16 kg,men nå har den stoppen kommet,og den er så frustrerende! Og så er jeg så matlei,så kanskje blir jeg slapp uten at jeg tenker over det?  Men nå skal jeg skjerpe meg mer,mindre frukt(har jo ikke tenkt på jeg at det er mye karbo i det),mer grønnsaker,mindre godteri i helgene,variere maten mer,og bli enda flinkere til å spise flere og mindre måltider! Jeg er jo dritsunn,men man kan alltid bli bedre,og for å være ærlig,kjære leser,jeg er lei av å være feit,enkelt og greit! Men altså,man skal ikke kimse av hva man har fått til,og til å illustrere framgang har jeg to bilder å vise dere ;) :

Før og etter :)

2 kommentarer:

  1. WOW for en forandring!!! Du er FLINK og jeg er stolt av deg!!! Slike stoppere vil alltid komme, det som er utfordringen da er å ikke gi opp, men å bare kjempe videre...prøve noe nytt innen matveien, enkle nye ting ;O)))
    Jeg fikser ikke alltid de stopp-periodene om vi kan kalle de det...he he...
    Vær stolt av deg selv ;o))))

    SvarSlett
  2. Du er sykt flink!! Herregud, det er kjempebra det du gjør! At du har selvdisiplinen og styrken osv. til å komme så langt er beundringsverdig! Kjør på videre :D Det er jo naturlig for kroppen å stoppe opp nå som den sikkert har blitt vant til de rutinene du har jobbet inn. Jeg tror det er helt riktig å gjøre noen endringer, sånn at kroppen får utfordring igjen.

    Jeg trener til Iform løpet den 18. juni (hjeeelp), og synes det ofte er vanskelig å få trent nok pga manglende motivasjon. Jeg har alltid trent en del, men ikke hatt noe særlig fremgang fordi jeg alltid har gjort det samme og ikke utfordret meg selv nok. Men noe som hjelper meg masse er å sjekke ut Iform.nu og lese de artiklene som er relevante..og urelevante. Jeg synes den siden er proppfull av masse gode ideer og informasjon. Man skal selvfølgelig være litt kritisk til alle de lovende overskriftene, men generelt synes jeg artiklene har mye bra innhold.

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))