lørdag 14. mai 2011

Pentøy!


Er det flere enn meg der ute som sliter meg å finne pentøy? Jeg sliter fordi å finne klær i min str. som sitter fint faktisk ikke er så lett,og jeg syns selv ikke det ser så bra ut..Men nå mener jeg og at i hvertfall alle jenter lider av body dismorphic syndrom,så vi syns vel gjerne vi ser fæle ut uansett om det egentlig ikke stemmer ;) I dag fant jeg faktisk to kjoler som var kjempefine,lange kjoler fra Haust,men altså de koster 800 kr,og de var såpass pene at jeg kun får brukt de på konf og dåp og slikt,og lets face it,det er ikke flust med sånt som skjer,så da måtte jeg bare pent henge de fra meg :(  Men men,man får ikke gi opp,tror antrekket mitt på 17 mai blir et langt,mønstrete skjørt fra Budapest som er gult,lilla,grønt,orange og brunt,singlet i en av de fargene,og så har jeg en gul cardigan,noen søte sandaler eller ballerinasko,et stort kjede og en slik blomme i håret ;) Det får holde så lenge!

Her er pene damer med former som har skjønt hvordan man skal kle seg :






Fine :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))