torsdag 19. mai 2011

Jeg elsker styrketrening!

Jeg vil med dette takke min fine venninne Kine for PT-hjelp på fysikalske,så kjedelig jeg syns det er med apparater,men nå er det bare frivekter,vekststang og slynge,(greit jeg bruker ett nedtrekksapparat da,men ett overlever jeg ;)) Jeg merker jo nå hvordan jeg ikke trente ordentlig før,og at jeg skulle like det så godt hadde jeg aldri trodd! Nådde ei kneik her for litt sida,vekta har stått litt stille,men jeg har nå fått ny giv,Blaafarveværket åpner på lørdag så det blir full fart der,blir snart trøndelagstur,er en stund sida jeg har følt at ting er så bra,så vi håper det holder resten av året og ;)
<><> <> <><> <> <><> <>
Så gøy syns Kine det er å trene meg!


<><> <> <><> <> <><> <>
Så gøy syns jeg det er å trene styrke!
                                                        


                                          Tror vi dette blir en fin sommer? ;)
                                                      Det tror jeg!



2 kommentarer:

  1. Flinke dama!!! Gleder meg til å trene med deg igjen! Snart!! :)

    SvarSlett
  2. Du bor jo snart så nærme og! Woop woop :D

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))