tirsdag 24. mai 2011

Helsebygda! (eventuelt Helseværket)

Min gode venn Marta Bjørnøy Lalim kaller for øyeblikket Modum for Helsebygda siden noen av oss har slanka oss en del siden sesongen i fjor,jeg tenker vi heller kan kalle det Helseværket siden vi alle jobber der! Kari,Therese,Gunn Marit,Stine,Hilde og meg! Syns vi er med på en god trend,og med stadige referanser til Helsebygda fra Marta,så må vi jo bare fortsette for å opprettholde det gode ryktet :D



Men..det er vanskelig..for på Værket har de kaker,brownies,vafler,pannekaker med is og blåbær,lefsekling,drops,brus,og alt innen rekkevidde for hvor jeg står og jobber hver dag.. I dag er det sånne brownies som har ropt til meg fra fengselet under plastikklokket på hylla bak meg,men jeg sto i mot,nok en gang,det er godt det snart er helg igjen :D


Kakeeeee!! Kakeeeeeee!!!
Mmmmmmmmmmmmmmmm!

                                           Hei og hopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))