lørdag 16. april 2011

Min bursdag!


Therese lagde digg bursdagsfrokost!
      
Jeg klarer jo ikke å la vær å kjøpe sånt når jeg ser det ;) Pynta til besøk av mamma,pappa,Ole J,Heidi,Ludvik,Sofia og Ingrid!

Verdens fineste Ludvik!







Sofia <3

Verdens stolteste tante! <3
Gavene mine! Gavekort fra Storsenteret fra Sverre,Christian,Kari og Lars,gavekort fra HM fra Therese K,søt vannkanne fra Ole J og Heidi,piknikteppe fra Ludvik og Sofia,treningstights fra mamma og pappa(det var tilleggsgave,hadde allerede fått en kjempefin,mørk brun Ikea kommode)og bok om div kyllingretter fra Ingrid! Så fikk jeg penger av Therese til sminke,og penger fra morfar,onkel Jon og tante Ann Heidi! (Liker penger;))
På kvelden var det jo fest hos Sverre,men jeg tok ikke bilder der,Christian blir så sinna når jeg drar opp kamera..hoho..hender jeg gjør det allikevel,men jeg droppa det i går!

Men vi hadde det kjemekoselig,grilla og drakk litt,spiste helt sjukt god Snickerskake,jeg mener det..herregud,beste kaka noensinne!

Fin fin bursdag!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))