søndag 27. februar 2011

Lately..

har jeg ikke bare satt opp en barneseng,men og en svær kommode,som alle disse greiene skulle brukes til..
...og det var ikke en gang til meg selv..Så mens jeg bygde..
..gikk Theo rundt og gjorde ugagn..


..og gravide Therese fordypa seg i Criminal minds ;) (Nå skal det sies at jeg nesten bønnfalt dem for å få bygge den,så det var vel ikke så veldig synd på meg da)
..jeg har også lagd mer mat,dette er søndagens frokost,eggerøre med tomater,løk(really??),stangselleri med en slik avocado on the side..


..og nok en dose med gryterett som jeg frøys i mine fine bokser..karbonadekjøttdeig,selleri,tomat,løk,sjampinjong,kikerter,vann og buljong,åh så godt!
I det siste har jeg også fundert(over livet da vettu..)..


..fryst..inne..


..kjeda meg..(ja,jeg blir faktisk seende sånn ut da)


..prøvd en ny hairstyle..øøøh..
..fjonga meg opp,og vært ute på livet med Linda :)
..og så var jeg og fine Lisa på to kinoer,(det gavekortet jeg fikk til jul ble plutselig ikke så dumt allikevel)og så to utrolig bra filmer! Norsk film gjør ikke skam på seg med disse to! Løp og se <3
(Jeg bestilte forøvrig billetter til "Jeg reiser IKKE alene";))

<3<3<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))