mandag 14. februar 2011

Flott helg!


Fine bakken!

Lisa,med sin vin-mage! Det må være praktisk,bare kunne ta opp genseren og tappe ;)


Sol kan skape problemer på flere måter skal sies ;)
Fantastisk strålende helg,særlig lørdag,både på dagen og kvelden! Folk var i godt humør,fint vær,lange hopp og alkohol i lange baner! Ja,takk,mere mere! ;)


Edit : Vil takke Jarle,som nok aldri kommer til å se dette,men allikevel,for brett å stå på da han hørte jeg frøys på beina,og solbærtoddy,kjente ikke mannen engang,sto ved siden av meg,men var han jeg snakka mest med i løpet av dagen! Trivelige greier! 
Editedit: Sjekk hva Christian hadde tatt bilde av! Meg og Jarle,og pølse på termos! 




(Og forøvrig og,takk til mannen jeg fikk kysse litt på på kvelden ;))


Målet for denne uken er jo så klart å få sett disse to igjen :)

2 kommentarer:

  1. Liker kysse-kommentaren ;) Og forøvrig også bildet av våre fantastiske tantebarn! Du er bra, hipp hurra :)

    SvarSlett
  2. Hihi,viktig å både takke for det fine man får og å vise fram det fine man har ;)

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))