onsdag 16. februar 2011

Dagens middagstips!

Dritgod gryte ala Kristin!;)
En pakke karbonadekjøttdeig,en boks "krossade tomater",to bokser sjampinjong,to stangselleri....oooog holde dere fast... LØK ;) Hele tre stykker,kom vel kanskje ikke som noe sjokk..;) Og så hadde jeg oppi litt vann da,og div krydder,det er der trikset ligger,å komme fram til perfekt smak! Jeg anbefaler chilli,det lille sterke piffet på slutten er meget godt!

Nå lagde jeg litt mye,jeg er jo bare én person,men det var fordi da kunne jeg fryse noe og ha som middag en dag jeg ikke orker å lage noe :)

Jeg har alltid ledd litt av min mor fordi hu alltid fryser ned alt mulig,men jeg skal da innrømme at det er praktisk,dessuten føler jeg meg nesten litt voksen når jeg handler inn frysebokser for å fryse ned middagen min ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))