mandag 28. februar 2011

Vår tids helter!

Dramaet rundt Berserk har satt folket i kok på forskjellige måter,mange mener at de er egoistiske,men da må jeg bare si : Er det ikke en selvfølge at man må være litt egoistisk når man drar ut på denne type turer? Det kan gå galt,og det er de som blir med klar over,men det er jo denne type mennesker alle vi andre,som kun snakker om drømmene våre,burde se opp til! Folk får si hva de vil,men jeg har respekt for alle som har reist med Berserk,og alle andre som følger sine drømmer.Nå kan jo de tre savna gutta dukke opp,jeg håper jo det,men om det ikke skulle gå så vel så har de dødd mens de gjorde det de likte best,på et av verdens vakreste steder,det skal man bare ikke kimse av! Man må våge,skal man vinne,og om jeg bare får et snev av det motet disse menneskene bærer med seg hver dag,skal jeg bli en veldig fornøyd person!

Tom Gisle Bellika,Robert Skaanes og Leonard James Banks,må dere ha det bra hvor enn dere nå er!
Inspirasjon!
La oss håpe Berserk seiler igjen!
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))