søndag 3. mars 2013

Drømmen om freden..

Jeg vil bare si en ting,og det er at mye av det jeg skriver handler jo for det meste om ting som har skjedd og som skjer som jeg syns er slitsomme,men innimellom har jeg og mine glimt med positivitet og drømmer,og apropos drømmer så har jeg noen oppnåelige,innenfor rekkevidde som består i ett ønske om å være i stillheten og idyllen i den vakre,åpne norske natur,sykle på små grusveier omgitt av noe som er mindre berørt enn resten av verden. (De som har sett Änglagård,kan se for seg litt hva jeg mener)Som skrevet om tidligere,så hadde jeg en nydelig hyttetur til Kåsa hvor jeg for en stakket stund fikk litt fred i sjelen,og siden da har det vært en lengsel etter den følelsen. Men drømmen om disse tingene,den er ikke så langt unna,bare få til litt logistikk,så ligger naturen for mine føtter <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))