lørdag 2. mars 2013

På G?

For dere som ikke vet det,så har jeg en prestasjonsangst som ikke ligner grisen! Mitt nyeste eksempel er her illustrert av ovenstående bilde,historien er som følger : Jeg skulle lage mat for noen uker siden til min da høygravide venninne Kari,og den besto av en supergod kyllingsuppe! Denne har jeg lagd mange ganger,jeg kan å lage den,og den blir god hver gang,men denne gangen så kom Kari med gode råd underveis,noe som så klart er helt greit,men i hue mitt..Neineinei! Prestasjonsangst på G! Da begynner jeg å tvile på alt jeg kan,og når Kari sa noe om at jeg kunne bruke krafta fra kyllingen ett eller annet blablabla,så endte det med at jeg hadde masse vann oppi steikepanna sammen med kyllingen,så den ble jo kokt,ikke stekt,og når Kari stussa på alt vannet så ble jeg så stressa at jeg sa at det skulle være sånn! Måtte jo bare si det som det var etterpå,og da syns jo hu det var fælt at jeg ble sånn sammen med hu og,men jeg blir det sammen med stort sett hvem som helst,og av de minste ting! Er ikke lenge siden jeg ikke klarte å betale med kort i butikken for jeg skalv sånn at jeg fikk ikke satt nedi kortet! Er som om det går ned ei rullgardin,og jeg blir skikkelig dum! Men altså,suppa,den blei nok en gang god den,dog med litt gummiaktig kylling ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))