torsdag 28. mars 2013

Case closed.




Lamictalen altså,ferdig med den,og til min store glede funker det foreløpig bra uten. Om jeg er mindre urolig er jeg usikker på for jeg har vært i pms-modus de siste ukene og da er jeg urealistisk urolig uansett.. Dere gutter skal altså prise dere lykkelig over at dere slipper unna. Nå får jo ikke alle det like ille og har det like lenge som meg,ikke unner jeg noen det heller.Bare tull hele greia! Men saken er i hvertfall,urolig eller ikke,så har jeg lettere for å bli gla og å le. Så da får jeg bare tåle denne uroligheta om den skulle vise seg å vare! Etter påske starter jeg på Gulden kunstverk,fint lite museum hvor jeg får være litt potet. Noe kontorarbeid,stå i kunstbutikken,kanskje hjelpe på kjøkkenet,henge opp bilder,noe renhold. La oss håpe at dette stedet er noe jeg føler jeg får noe ut av,og så håper jeg at jeg i løpet av året og får mulighet til å se fram til opphold på Traume-avdelingen på Modum bad. Så fint det hadde vært med et liv litt mer lik normalen..men jeg må innrømme at jeg lurer litt på om jeg noen gang får det til.. :)


Gulden!


Modum bad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))