mandag 13. august 2012

Paranoid much?




Noen ganger har jeg sånne paranoiadager,hvor jeg føler at alle er i mot meg,at folk går rundt og tenker stygt om meg,at ingen noen gang vil ha meg.. At jeg er damaged goods,som aldri kommer til å bli annet..

Sånn er det i dag.. Skulle ønske ting ikke var så vanskelig og tok så lang tid..

"Paranoia betegner en tankemessig og følelsesmessig tilstand preget av sterk mistenksomhet. En paranoid person tolker gjerne tilfeldige og for andre uvesentlige eller ikke virkelige hendelser som tegn på forfølgelse eller sammensvergelse. Dette kan ofte føre til feiltolkning av andres intensjoner.

 Ordet paranoia kommer fra gresk i betydningen «galskap» (fra para, «bortenfor, hinsides» og noos, «sinn»)"



  
Skal begynne hos psykolog igjen da,trenger noen flere til å hjelpe meg,ved siden av tabletter og fine menneskene på Bris..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))