onsdag 15. februar 2012

Venter i spenning..

..på svar fra Drammen private sykehus.. Du vet,når man blir stor,større enn man burde være,så skjer det ting med kroppen som man fint kunne være foruten..Jeg har aldri likt kroppen min,er derfor jeg ble så stor som jeg ble,jeg ble stor fordi jeg trodde jeg var stor,om dere skjønner hva jeg mener? Ganske kjipt det og,å aldri ha likt sin egen kropp,men sånn er det nå bare.. Mye sorger i mitt liv,man bruker liksom hele livet på å ønske at man så anderledes ut..eller,jeg vil være meg,bare mye mindre..Men uansett,når man da går fra å være stor til litt mindre så skjer det jo bare enda mer og jeg klarer nesten ikke se meg selv i speilet engang,og jeg tenker på det uansett hvor jeg er. Bukser passer meg ikke,ikke kan jeg egentlig gå i trange overdeler for magen harmonerer ikke med resten,bher er håpløst å kjøpe,jeg har aldri gått i bikini,bader svært sjelden om sommeren og da helst der det ikke er folk,badedrakt har jeg kjøpt meg nå og brukes kun på Furumo,kjærestegreiene har vel og litt med dette å gjøre,det blir litt sånn at man tenker at hvem kan vel syns at dette jeg bærer på er fint? Jeg blir faktisk litt kvalm av å se på meg selv.. Man får så klart gjort mye med trening,det merker jeg jo,men det jeg har,det kan ikke fikses på andre måter enn kirurgisk,og det er angående det jeg går og venter på svar,som har begynt å gjøre meg litt smådeprimert og nedtrykt,man tenker så mye på det.. Først får man jo innkalling til undersøkelse,og der bestemmes det om det kan gjøres noe,som jeg da får dekka,ellers hadde man jo ikke hatt råd.. Muligens blir jeg bedt om å gå ned mer i vekt,jeg skal jo klare det,men jeg skal ikke nekte for at jeg kommer til å bli knust,for dette betyr så mye for hvordan livet mitt kommer til å bli.. Kan ikke dere krysse fingrene for meg da?


Ha en fin dag :)


P.s.Noen lurer kanskje på hvorfor jeg deler dette med alle,og det er fordi det er så bra terapi skal jeg si dere,man får så mye god støtte,og om det er noe man ikke vil i situasjoner som dette,så er det å måtte gå gjennom det alene!



7 kommentarer:

  1. Krysser både fingre og bein for deg! :) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Følte jeg måtte kommnetere her: Jeg forstår deg veldig godt, med tanke på meg og min bakgrunn med jenter som er lik deg, og du er absolutt ikke den eneste som sliter med klær og onde tanker om vekt osv. Kan ikke telle alle de gangene jeg har måttet trøste og tørket tårer for akkurat det du skriver her. Men er det en fellesnevner med disse jentene så er det og godta deg for den du er, er ikke alltid en operasjon, eller diett som kan fikse alt heller. Så om svaret er negativt, så trenger ikke det og bety alt. Du er absolutt tiltrekkende og i mine øyne " sexy ", å det tror jeg gutter på vår alder også syns. Tror bare de er redde, og muligens må jobbe mer for å komme innpå tykke jenter. Men mulig du ikke slipper de innpå, pga av du på forhånd tror det vil gå skeis, og at du på forhånd tror det verste istendefor å prøve. Du er heller ikke feit, det er andre som er 100 kg større som er under ordet feite, du er bare en dame med litt ekstra. Hadde dette vært for 100 år siden så hadde du vært poppis for alle menn. Siste ordet er: Prøv å aksepter deg for den du er, prøv nye ting, jobb med vekta, og la gutter få komme innpå deg å kroppen din.

    uknowwho

    SvarSlett
  3. Nå gråt jeg en skvett,tusen takk,hvem du nå enn er! Så godt lese,og du har jo helt rett i alt! Men jeg jobber virkelig med saken,og jeg er mye mer gla i meg selv nå ennnoen gang før,men det er noe med at det å ha en kropp som proposjonene stemmer,det gjør noe med en,og det vet jeg at en operasjon vil gjøre for meg.Men det vil så klart ikke løse alt,og det er jeg klar over. Og jeg slipper jo ingen inn,når noen kommer for nærme så backer jeg og,hver gang,det syns jeg er verre å jobbe med,men prøver! :) Takk enda en gang,tusen takk :) Og du skkriver uknowwho,men for å være ærlig har jeg ikke peiling ;)

    SvarSlett
  4. Stå på Kristin! Du er tøff du:-) blir veldig imponert over hvor modig du er.
    Krysser fingre og tær for deg. Klem fra Henriette

    SvarSlett
  5. Bare hyggelig.


    uknowwho aka en på din alder som du kjenner som liker frodige chicks.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har jeg rett om jeg tipper at navnet ditt begynner på L? ;)

      Slett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))