mandag 27. februar 2012

Livet gir,og livet tar..

En sa i helga,"Hvorfor blir alltid de beste revet bort først",og det tror jeg nok mange føler..
Dette har vært en helg med alle mulige følelser,både begeistring for VM,godstemning med masse bra folk og fortvilelse over at en sånn fyr som Sindre plutselig blir borte.. Nå skal ikke jeg påstå at jeg kjente han så godt,men han var nå alltid rundt omkring og overalt,så man gikk liksom ikke glipp av han,jeg håper det gikk fort og han døde smertefritt,forferdelig trist..Jeg tror at hele bygda har følelsen av en litt mørk sky over seg..Skikkelig realitycheck..


Håper du har det bra der du er,Sindre,og mine tanker går til Thea,alle vennene og familien hans <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))