fredag 25. november 2011

I`m back!

Skryteinnlegg :



Back on track med trening,spise sunt har jeg klart å opprettholde,men treninga ble litt slapp etter at vekta hadde stagnert så lenge,så fant ut at om kroppen fikk slappe av litt,kanskje den ga etter etterhvert,så det er det jeg håper på nå som trening er i gang igjen. Treningsregime for tida er tre-fire ganger i uka på fysi,halvtime jogge/gå-intervaller til å begynne med og så ca førti min styrke,og vi snakker ikke fjortiss-trening hvor man snakker mer enn man trener,her holder vi(meg og Therese for tida) koken i alle 70 min,nå er det skjerpings! Som min bror sa: "Arnold kan bare passe seg!" ;) Vil gjerne takke Kine for at a spanderte en mnd trening på meg mot at hu fikk friske opp PT-skillsa og dermed fikk oss i gang,du er gull verdt,og så vil jeg takke Therese som er med meg på hver trening til og med søndag  morgen klokka ni,vi er fader meg dedikerte! Jeg skal ærlig innrømme at livet mitt ikke noen gang har vært "a walk in the park",men på grunn av kombinasjon trening,sunt kosthold,venner,foreldre og visse andre ting,(og meg selv da så klart)kjennes det ut som om framtiden min kanskje endelig er litt lys <3


Og snart er det jul,håper det kommer snø,et år kom jo snøen lillejulaften akkurat klokka tolv,det var magisk <3









Love K <3



Edit :Med i morra og søndag har jeg trent hver dag denna uka!
Mandag : 8,5 km på Furumo. Tirsdag,torsdag og søndag : Gå/jogg halvtime,styrke 40 min. Onsdag,fredag,lørdag : Gå/jogg 30 min! Gotta love it!

5 kommentarer:

  1. Den største innsatsen gjør du selv Kristin! Stå på - du er flink!

    SvarSlett
  2. Alltid god oppmuntring fra deg,Renate,takk <3

    SvarSlett
  3. Enig med Renate :)

    SvarSlett
  4. Er så stolt av deg!

    SvarSlett
  5. I love you all :*

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))