tirsdag 29. november 2011

Gla!

I dag er jeg gla,sånn ordentlig gla,og det var så deilig at jeg gråt,så for en gangs skyld gråt jeg ikke for at ting er fælt,men for at ting er bra! La oss krysse fingrene for at det holder :)


Skal innrømme at jeg kanskje overdreiv treninga i forrige uke,det er bare den delen av meg som vil ha resultater med en gang,men det som skjer om man bare fyrer løs er jo at kroppen ikke rekker å restituere,så jeg har litt vondt i beina,hehe,men jeg får bare trene på stepmaskin og sykle og trene armer og rygg og mage,alt annet enn ting som gir stør på beina,så skal du se det blir resultater!


Ha en fin dag dere(like fin som meg ;))


Ps. dette glemte jeg å skrive på søndag :
Skrevet av Kristin Flått,sånn 1.klasse-ish,fortsettelse følger hver søndag fram til jul ;)


"Nå tenner vi vår advenskrans,advenskrans,og elsker vært et barn på jord,barn på jord."


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))