søndag 19. juni 2011

Avspenning!

Jeg er sånn at jeg kan være god på stress sånn der og da,men jeg er ikke så god på det over lenger tid for jeg får ikke kvitta meg med det. Jeg stresser litt inni meg hele tida! For øyeblikket har jeg all jobbinga i det siste i meg,og det kommer ut i armer og bein,det vil si at de blir helt visne og alt omtrent er slitsomt,selv bare det å reise seg opp for å lage mat,så dagen i dag tilbringes på sofaen i heller sløv tilstand. Men da sier min mor,som hu har sagt til meg lenge,"Du må begynne med avspenning,tjue min hver dag i hvertfall,i begynnelsen både morra og kveld"! Og i dag ga jeg bånn gass,og må innrømme at jeg kjenner jo at det kommer til å funke i lengden. Stress legger seg på magen og vettu,stresshormonet Kortisol legger seg rett på fleskemagen,fysj a meg! ;) 
Fant ingen tjue minutters avslapping,men fant en på ti som jeg tok to ganger,og tida går jo dritfort,noe som jeg tar som et tegn på at jeg klarte å slappe av og fokusere på det jeg skulle :) Muttern kommer ned med to cder hu har etterpå,men her er i hvertfall den jeg prøvde meg på før i dag :)




Verdt et forsøk for dere stressa sjeler der ute,legg et pledd på gulvet,pute under hode,pledd om det er litt kaldt,kast ut og skru av alt som kan forstyrre,lukk øynene og gjør som du blir fortalt!


Good luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))