mandag 6. mai 2013

Gamle minner i nye tider..

Noen av dere har allerede lest mitt innlegg om mitt lille overgrep,og jeg vil legge til noe : Jeg har lært,at stort eller lite overgrep,følgene som kommer etter kan være like ødeleggende. Jeg fikk tilbud om å være med å kjøre sykkel med en kar i dag,som nok nå er på den alderen han som la seg over meg var,og jeg klarte det ikke. Alle følelsene fra den gangen kom skyllende over meg. Kvalmen og den følelsen av at noe bare er helt feil.. Det er så merkelig hvordan kroppen husker følelser og hendelser så lenge etterpå. Denne situasjonen kan jo ikke sammenlignes,men det er noe med menn på den alderen,det med intimsone,det å føle at man ikke har kontrollen. Skal man sitte på med noen,må man jo sitte helt inntil,og det får jeg ikke til. Men på den andre siden så trengs sånne oppvekkere noen ganger,for da vet man virkelig spesifikt hva man skal jobbe med :-) Dessuten så stortrives jeg fortsatt på Gulden,og humøret sånn generelt er slett ikke verst(særlig nå som pms-jævelen dro;-)). Man må ikke svartmale alt,selv om noe ubehagelig skjer. Ha en fin uke,folkens! P.s. Om noen har vært utsatt for overgrep der ute,så anbefaler jeg dere av hele mitt hjerte å kontakte BRIS i Drammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))