søndag 17. februar 2013

Ny start?

Rare greier som plutselig endte opp som resultat på Nav-møte torsdag,det var én-stemmig vedtatt at jeg ikke har fått adekvat behandling i forhold til det jeg sliter med. Jeg veit jo ikke nødvendigvis hva det riktige er,men det var da heller ingen andre som guida meg i riktig retning til heller.. Min tidligere psykolog Mona drog meg langt ut av det svarte hølet,men vi kom liksom aldri helt til bunns i ting,for de innerste tinga har jeg jo ikke blitt kvitt,og gudene skal vite at jammen har jeg prøvd!(Jeg fant Bris da,på egenhånd,og det er og der jeg har begynt å skjønne hva som funker for at ting skal fungere bedre!!) Jeg tenkte på å søke meg inn på Traume-avdelingen på Modum bad,etter å fått avslag på Angst-avdelingen,men så ble jeg så usikker på om det var det rette stedet å søke så gjorde det aldri.. Men nå er jo min nye tilrettelegger utdanna innen traumeomsorg,og hu bruker noe av det de gjør på Modum bad,og det viser seg nok at det hadde vært tingen! Men det er en spesiell følelse,når to stykker som skal være delaktig i å forme min framtid,skjønner at her må det virkelig gjøres no i forhold til behandling i stedet for å dytte meg ut i jobb. Kunne skrevet mer,men det får bli siden! Vil bare si at..det føles ut som jeg har fått en slags ny start? God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))