søndag 3. februar 2013

Kick my ass!

En ting til som denne fine Kari sa til meg er at "det er lett å fokusere for mye på egen sykdom.." og det har jeg virkelig gjort de siste mnd. Altså,jeg har vært sjuk,kontinuerlig i tre mnd..og grunnen til at det er lett å fokusere på det er fordi da tenker jeg ikke så mye på alt mulig annet.. Men man kan grave seg ned for mye,og man kan sikkert forlenge sykdomsperioden ved å fokusere på det så det går utover en psykisk,som da altså slår ut fysisk. Det er mye man kan velge og forandre selv,veldig mye faktisk,men jeg har en tendens til å måtte få ett spark i ræva først ;-) Litt subjektive observasjoner har vi godt av alle sammen! Det er så rart,jeg et alltid litt sår,alltid litt usikker,men sånn er det bare,men de siste dagene så har jeg ikke i tillegg tenkt så mye over alt mulig rart.. Jeg og mor har ett rangerings-system,veldig enkelt: Jeg sender meld til hu og skriver "1-10?", og om hu er sånn midt på treet i humør,så får jeg kanskje en "5" 'er tilbake og med spørsmål hvor jeg ligger på skalaen. Enkelt og greit! Jeg er sjelden over 5-6,men på torsdag da jeg hjalp Kari og ordne i stand til litt bursdag på kvelden,så var jeg så god inni meg,at til meg å være så var det nesten jeg har oppe på en 10'er! Gode,produktive samtaler og bruk av Indre ro-teknikkene pays off! Nå er det bare å krysse fingrene,og å jobbe videre for at flere dager skal bli som denne :-) God søndag,og husk Tore på sporet da klokka kvart over åtte ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))