søndag 18. november 2012

Bare ett ord.

Bare ett ord. Mange mener nok kanskje at fibromyalgi er ett ord leger sier når de ikke vet hva som feiler en,men vet dere hva? Jeg bryr meg ikke. Det er fortsatt en diagnose,som mange vet hva man kan gjøre med,og da kan det vel egentlig være det samme om den er reell eller ikke for folk. Jeg har ett navn på det,som mange steder betyr noe,som folk tror på. Så lenge man får hjelp,så er jeg godt fornøyd. Når det er sagt,så er man som tidligere nevnt,ikke like fornøyd med hvordan det utarter seg dette fenomenet fibromyalgi. Mest plager det meg at etter en ettermiddag med mine fantastiske tantebarn,så er jeg utslitt og er sliten i kroppen flere dager etterpå. La oss håpe at trening vil gjøre noe med dette :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))