fredag 8. juni 2012

To blog or not..


..thats the question..
Akkurat nå føler jeg at jeg på en måte har avslørt det det er å avsløre,kanskje er jeg litt lei av bloggen,eller kanskje er det bare meg som er meg,og som ikke alltid er enig med meg selv om hva jeg vil og ikke,det skjer nemlig i blant ;)

For de som lurer på hva som er ferdig avslørt,som ikke har fått det med seg,så kaster jeg meg uti det en gang til,og så får dette blir siste gang..

http://kristinflaatt.blogspot.no/#!/2012/01/this-is-ithere-i-stand.html

http://kristinflaatt.blogspot.no/#!/2012/05/det-var-en-gang.html


Kanskje blir det ikke noen oppdateringer på en stund heller,føler litt at bloggen er brukt til det formålet jeg ville,kanskje kan jeg starte en annen blogg ved siden av,en som er gladere og som kan vise ting jeg liker? Noen som er interessert i det?

Lar meg inspirere veldig av Tavi fra forrige innlegg,alle de fine bildene,fantastisk blogg!





Min venn Jens Erik mener jeg burde skrive bok,bli rik,og leve lykkelig alle mine dager,så kanskje skal jeg prøve på det da ;)



Jeg har forresten trappa opp på tablettene,må ha litt høyere dose,så nå slipper jeg forhåpentligvis de veldige opp og ned-ukene,som nok kanskje og har kommet til syne i bloggen from time to time..Man blir litt crazy innimellom da vettu,er bare sånn det er det! Våkner veldig tidlig av de da,for drømmer så mye rart,i natt kjørte jeg motorisert blyant drevet av solcellepaneler og her forrige natta ble det krangel over pannekaker og jeg slo til en fyr,våkna akkurat i det jeg kasta meg fram og slo til nattbordslampa..Litt underholding skal man da ha av dette syns jeg ;)

Edit : Jeg drømmer da sånne rare ting på grunn av tablettene,er en bivirkning av økninga,i morges våkna jeg av at en høy,litt raspete stemme sa "Bøøøø" midt inni hue mitt,skvatt skikkelig og kikka meg rundt! For alt jeg veit var det meg selv som sa det :D

Ha en fin dag :)




All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.

-Lord of the Rings.

(Flink han Tolkien,kanskje er det det jeg skal sette på her på morrakvisten?<3)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))