torsdag 28. juni 2012

Jeg har i dag...

..Brisa meg,og på agendaen var en Indre ro-time,som innebærer at jeg bestemmer en ting jeg vil jobbe med,i dag var det mitt dårlige syn på min egen kropp,og så må jeg sitte med øya igjen,mens Espen snakker og snakker,og tapper og tapper bak i nakken,i trynet og her og der med en tusj,og så skal jeg hele tiden si fra om bilde av meg selv forsvinner,hvor ligger den dårlige følelsen jeg får av å se meg selv,er det i magen,brystet,kan jeg puste ut følelsen,hvordan kjennes den ut,hvilken form har den,ser du deg selv anderledes nå,blir det klarere,svakere,mørkere? Og sånn holder han på,lenge,lenge,lenge! Og sånn som i dag,hvor jeg bare visste at jeg ikke kom til å forandre det kroppslige synet på meg selv,så blir jeg irritert vettu over at det aldri tar slutt,jeg kan jo sitte med øya igjen i godt over en time,og det gjør jeg bare på stahet fordi jeg av erfaring vet at selv om det ikke akkurat blir bedre det vi i utgangspunktet skulle fokusere på,så ender det ofte med at vi finner ut noe annet! Når jeg ble irritert på Espen i dag,og hadde mest lyst til å først smekke te`n for så å kaste han ut vinduet,så fikk jeg så vondt i kjeven,så vi fant ut at mye av min frustrasjon og irritasjon i det vanlige liv,kommer ut i form av at jeg biter sammen tenna mye,og strammer kjeven,derav og har mye vondt i hue! Så nå har Khanh lært meg hvilke punkter på hue og nakken jeg bør massere forsiktig! Det kommer noe godt ut av det meste,og det hjelper å være sta og ikke åpne øya,eller nekte å holde på mer!


Indre ro-terapi kan virke som merkelige greier på noen,men er du sånn passe åpen,og villig til å forsøke alt du kan,så anbefales det virkelig!

Khanh,Espen og Frøydis,mine partners in crime!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))